my e-mailaddress





donderdag 26 januari 2012

Serviesjes voor vriendinnen / Teasets for my friends




Een paar maanden geleden heb ik voor twee vriendinnen een paar miniatuurserviesjes van Fimo gemaakt. Het was de eerste keer dat ik dat geprobeerd heb en ben erg tevreden met het resultaat. Een theesetje met zelfgemaakte theemuts voor een vriendin op een display in Halloweenstijl.  Het klassieke setje was voor een vriendin, die een high tea-party gaf ter ere van haar verjaardag. Ik heb er voor haar een theemuts en butlertray bij gemaakt en nog een vaasje met zelfgemaakte pioenrozen, mijn favoriete bloemen.
Fijne dag toegewenst,

A few months ago I've made a couple of teasets for two of my friends. It was a first attempt to make something like that of Fimo clay and I'm satisfied with the results. A teaset with a matching teacosy on a self made display in Halloween style. The classical teaset was for an other friend, who gave a high tea-party because of her birthday. Also the matching teacosy of silk, the tray table and peonies (my favorite flowers ;) ) are self made.
Have a nice day,

                                                                                   Ilona

1 opmerking:

Ascension zei

Seguro que tu amigo quedo encantado con esas miniaturas.
Me encanta la que has hecho de Halloween, preciosa.
besitos ascension